wtorek, 11 marca 2014

Poznajemy mapę Polski

13 komentarzy:

  1. Będę próbować do upadłego!!!!!!!!!!!!

    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się zrobić bez błędnie.

    Ewa Musioł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten quiz to odlot i super frajda
    Ala Misala

    OdpowiedzUsuń
  4. To frajda
    Ala Misala

    OdpowiedzUsuń
  5. Juchu miałam wszystko dobrze

    Jagoda Zimończyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama też spróbowała i jej,się udało
    Jagoda Zimończyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało mi się!!!
    Róża

    OdpowiedzUsuń
  8. Polska to wspaniały kraj !!!! i mój drugi dom. Kocham Polskę
    Ala Misala

    OdpowiedzUsuń
  9. ten qiz jest super!!!!!!!!!!!!!
    Ala Misala

    OdpowiedzUsuń
  10. quiz to był łatwy
    Babcia Alicji Misali

    OdpowiedzUsuń
  11. Opublikowałam Babci komentarz . Mówiła że quiz jest łatwy

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest fajne i pożyteczne moja mama też w to grała Arek

    OdpowiedzUsuń
  13. No, fajne...
    Róża

    OdpowiedzUsuń