piątek, 25 października 2013

Jemy owoce i jarzyny, bo w nich mieszkają witaminy!



Kilka dni temu robiliśmy sałatki. Było spoko. Robiłam sałatkę z owocami. Obierałam gruszkę, dałam skosztować koleżankom: Gosi i Jagodzie. No, powiem, że smakowało. Gosia chciała gruszkę, dałam i powiedziałam: więcej nie! Później obierałam śliwkę i tak dalej… i tak dalej… Potem skończyłam i była przerwa. Po 5 minutach poszliśmy do klasy. Koleżanka mówi: WOW! Ale fajna sałatka! Po kryjomu Gosia sobie wzięła kawałki gruszki. Dzwonek zadzwonił i był koniec lekcji. No, mnie to trochę cieszyło, ale nie wiedziałam, jak mam wziąć sałatkę. No trudno. Poniosę. Poprosiłam Jagi, żeby mi trochę poniosła. Za to jej opowiadałam żarty o „Kuchennych rewolucjach”. No i poszłam. Tak, jak zawsze, pierwsza byłam w domu. Po kilku godzinach weszłam do kuchni, a tata mówi: pyszna sałatka! I sałatki już nie było. Cieszę się, że tacie smakowała.
Hania


Kilka dni temu robiliśmy sałatkę warzywną. Ja zrobiłem ładną sałatkę. Nazywała się „Jajeczna masakra”. I chyba dodałem za dużo cebuli. Do zrobienia mojej sałatki były potrzebne: seler, pomidor, jajka, majonez, cebula, marchew, ziemniaki i sałata. Ja dostałem za to 5!
Kuba

Parę dni temu robiliśmy sałatki. Ja robiłam z sałaty lodowej, pomidora, ogórka. A Kuba popłakał się przy krojeniu cebuli. Gdy wyciskałam cytrynę, to prysnęłam sobie do oka. Trochę szczypało, ale poza tym było bardzo fajnie. Kamil, albo Rafał pożyczył mi pieprz.
Ewa


Parę dni temu robiliśmy sałatki. Były pyszne, ale ja ją trochę „przepieprzyłam”! (Ale i tak mi smakowała!) A Kuba się popłakał przy krojeniu cebuli. Ha ha ha! Wszystkie sałatki były smaczne – przynajmniej ja tak myślę, ale nikt się nie skarżył, więc no… ten… no… po prostu było fajnie!!! Chcę, żeby jeszcze tak było.
Patrycja





Kilka dni temu robiliśmy sałatkę warzywną. Ja robiłam ją z marchewki, selera, ogórka kiszonego, sałaty pekińskiej, majonezu. Tarłam, tarłam, no i… tarłam. A gdy skończyłam, to wszyscy próbowali i mówili, że to jest najpyszniejsza sałatka świata. A ja na to, że mama mnie nauczyła!!!
Gosia

Ostatnio na lekcjach robiliśmy sałatkę. Ja miałam jabłko z marchewką. Gdy skończyłam, zjadłam ją i z nikim się nie podzieliłam. Nawet z mamą i tatą. Sałatka była dobra i dostałam za nią piątkę!!!
Jagoda

Kilka dni temu robiliśmy sałatki warzywne albo owocowe. Ja zrobiłam owocowo-warzywną. To były najlepsze lekcje w moim życiu. Sałatka była bardzo dobra, ale mimo, że była tak dobra, nie umiałam jej zjeść całej. Tak mi smakowała! Ale wiecie, musiałam się podzielić z moimi braćmi ukochanymi, których kocham nad życie. Ta sałatka wyglądała apetycznie. Jest bardzo dobra i moja ulubiona. Kocham ją.
Natalia


Pewnego razu w szkole robiliśmy sałatkę owocową lub warzywną – jak kto chciał. Ja przyniosłam jogurt naturalny, rzodkiewkę, ogórek, pietruszkę, majeranek z solą. Było tak super, że nasza pani zrobiła nam zdjęcia, na których są nasze sałatki. Mnie się wylała śmietana na stół. Było zamieszania, że hej! Ale to nic! Sałatka na szczęście uszła z życiem. Pierwszy raz zrobiłam sałatkę warzywną, ale tak mi smakowało, jak nigdy. To był przepis mojej kochanej babci Teresy!
To był wspaniały dzień. Mam nadzieję, że jeszcze będziemy robić taką sałatkę.
Nadia


Jakiś czas temu robiliśmy sałatkę warzywną. Ja zrobiłam ją w piękny sposób. Dodałam selera, marchewki, ogórka, papryki, pomidora i soli. I pomieszałam łyżką delikatnie. Była taka pyszna, że bym ją chętnie zjadła całą. Ale musiałam zostawić trochę dla mojej rodziny, bo to by było niesprawiedliwe. Taką podobną sałatkę robiłam z mamą i tatą na święta. Podobnie to była pyszna sałatka w szkole. Może ją kiedyś zrobimy jeszcze.
Ala K.

Niedawno robiliśmy sałatkę warzywną. Ja robiłam sałatkę, którą nazwałam „Ogrodowa masakra”. W mojej sałatce były: ogórek, pomidor, sałata lodowa, rzodkiewka, ocet, oliwa, sól i pieprz. Moja sałatka była pyszna.
Asia

Kilka dni temu robiliśmy sałatkę warzywną. Moja sałatka to było niebo w gębie. A w mojej sałatce były: pomidor, ogórek i rzodkiewka. Kiedy skończyłem jeść, to umyłem przybory. Po lekcjach przyszedłem do domu i zrobiłem sobie drugą sałatkę.
Arek



Mniam! Jakie dobre! :-)

7 komentarzy:

  1. Niech żyją sałatki!!!!


    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  2. To było pyszne! :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sałatka smakowała:) Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień chleba był fajny i pyszny, a najlepszy był chleb z masłem i słonecznikiem. Paweł

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł ,to nie mowa o dniu chleba, tylko o sałatce!!!
    To było pyszne!!!
    Róża

    OdpowiedzUsuń
  6. :) ;) :{ ha!!!
    Róża

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Róża masz rację że to nie mowa o dniu chleba .Mi sałatka smakowała. B]
    Ewa

    OdpowiedzUsuń